Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Stary Zamość

Logo - Gmina Stary Zamość

Odbiór, wywóz, utylizacja i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość

Data ogłoszenia
2017-11-10
Termin składania ofert
2017-11-20 10:00
Treść

Uwaga, zmiany w ogłoszeniu

Dokonano zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu dotyczącym odbioru, wywozu, utylizacji i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z terenu gminy Stary Zamość:

1. w SIWZ w pkt 4.2.1.1 oraz pkt 5.3.c dodano słowo "transport".

2. w ogłoszeniu w pkt 7.2.1.1 dodano słowo "transport".

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

1)  nazwa i adres zamawiającego: Gmina Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość

2)  określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony

3)  adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia;      ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl

4)  określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych;

 1. Odbiór, wywóz, utylizacja i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość takich jak: szkoły, jednostki OSP, mieszkania komunalne, urząd gminy, świetlice wiejskie, obiekt sportowy, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. Ilość gospodarstw domowych – około 1400 (tolerancja 3%). Odpady komunalne stałe odbierane będą w następujących miejscowościach: Borowina, Chomęciska Duże, Chomęciska Małe, Krasne, Majdan Sitaniecki, Nowa Wieś, Podkrasne, Podstary Zamość, Stary Zamość, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola, Udrycze-Kolonia, Wierzba, Wisłowiec. Pojazdy odbierające odpady zobowiązane są do zabierania wszystkich odpadów wystawionych przy wszystkich drogach wykazanych na mapie gminy Stary Zamość, będącej załącznikiem do umowy. Łączna długość dróg około 105 km.  Szacunkowa masa odpadów odebrana w ciągu 12 miesięcy 2016 roku: kod 200301 - 320,86 Mg, odpady segregowane 74,70 Mg.

2. Odpady zmieszane będą gromadzone w trwałych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, o pojemności nie mniejszej niż 110 l, a odpady segregowane w pojemnikach lub workach  o pojemności od 80 do 160 litrów o różnej kolorystyce wynikającej z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (Dz.U. z 2017 roku poz. 19) z odpowiednimi napisami - dla gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej.

3. Na potrzeby mieszkańców budynku wielomieszkaniowego położonego Wierzba 22 dostarczone będą trwałe pojemniki o pojemności nie mniejszej niż: 4000 l na odpady zmieszane,  2000 l na odpady z papieru, 2000 l na odpady z tworzyw sztucznych i metalu, 500 l na odpady ze szkła, 2000 l na odpady ulegające biodegradacji.

4. Na potrzeby 10 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych położonych w: Krasnem, Majdanie Sitanieckim, Wierzbie, Wisłowcu, Udryczach-Koniec, Chomęciskach Dużych, Chomęciskach Małych, Starym Zamościu, Nowej Wsi, Podstarym Zamościu oraz na potrzeby Świetlicy Wiejskiej w Udryczach- Kolonii, Wiejskiego Domu Kultury w Udryczach-Woli, Domu Ludowego w Chomęciskach Dużych – Dębina, (razem z placówkami OSP 13 punktów)  dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 110 l i worki na odpady segregowane jak dla gospodarstw domowych.

5. Na potrzeby budynku mieszkań komunalnych w Starym Zamościu  i w Krasnem (2 punkty) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 1000 l i worki na odpady segregowane.

6. a) Na potrzeby Szkoły Filialnej w Udryczach (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 240 l każdy oraz worki na odpady segregowane,

b) Na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wierzbie i Gimnazjum (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż  3000 l ,   pojemniki na odpady z plastiku i metalu o pojemności nie mniejszej niż 4000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 1000 l.

7. Na potrzeby Obiektu Sportowego w Wierzbie (obok Gimnazjum) (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych i metalu o pojemności nie mniejszej niż 1000 l. pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady ze szkła o pojemności nie mniejszej niż 500 l.

8. Na potrzeby Urzędu Gminy Stary Zamość i GOK Stary Zamość (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych i metalu o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l.

9. Na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dostarczone zostaną pojemniki:

- na materiały budowlane i rozbiórkowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m³,

- na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 4 m³,

- na chemikalia o pojemności nie mniejszej niż 500 l,

- na akumulatory,

- na przeterminowane leki (do ustawienia w holu urzędu gminy lub w aptece, konstrukcja pojemnika uniemożliwi łatwe wybieranie leków przez postronne osoby),

10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i od instytucji, w tym: 

a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

b)  z metalu ,

c)  z tworzyw sztucznych, plastiku,

d)  ze szkła,

e)  ulegających biodegradacji,

f)  chemikaliów powstających w gospodarstwach domowych,

g)  papieru i tektury,

h)  pieluch

i)  popiołu

j) odpadów zebranych w PSZOK takich jak: materiały budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, akumulatory i baterie, przeterminowane leki, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny, RTV, AGD, 

11. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością:

a) raz w miesiącu - odpady zmieszane, odpady biodegradowalne z terenu całej gminy, oraz wszystkie odpady w tym segregowane zgromadzone przy budynku Urzędu Gminy Stary Zamość, przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Wierzbie, przy Obiekcie Sportowym w Wierzbie, przy budynku mieszkaniowym wielorodzinnym w Wierzbie nr 22 (4 punkty oddalone od siebie około 250 mb.)

b) raz na trzy miesiące- odpady segregowane z terenu całej gminy z zastrzeżeniem, że w okresie letnim odpady segregowane odbierane będą od gospodarstw domowych co dwa miesiące tj: w maju, lipcu, wrześniu, (lub 1 raz w miesiącu w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień wrzesień zależnie od złożonej oferty), a popiół odbierany będzie w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj - jeden raz w miesiącu. Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 150).

c) odpady z PSZOK odbierane będą na telefoniczne zgłoszenia Urzędu Gminy Stary Zamość w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia o konieczności odbioru. Ilość wywozów odpadów z PSZOK nie przekroczy 6 w ciągu roku liczone odrębnie dla każdego rodzaju odpadów.

12. Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2018 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych i instytucjom pojemniki i worki  na  odpady. Worki (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone, oraz kolorami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (Dz.U. z 2017 roku poz. 19). Dla gospodarstw domowych z liczbą osób większą niż 5 oraz dla gospodarstw nie prowadzących segregacji odpadów, dostarczone będą co najmniej 2 pojemniki na odpady niesegregowane o poj.  minimum 110 l lub jeden o poj. min. 240 l. Na potrzeby odbioru popiołu dostarczone będą pojemniki lub worki odpowiednio wzmocnione i oznakowane. Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 150.

13. Zamawiający przed dniem 01 stycznia 2018 roku przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą zabierane wyłącznie odpady niesegregowane, segregowane oraz popiół.

14. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych odpadów.  

15. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również  zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi,

16. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu, który Wykonawca dostarczy wszystkim gospodarstwom domowym i instytucjom.

17. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-21.00.

18. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.

19. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia elektronicznie lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić elektronicznie lub telefonicznie na adres Zamawiającego.

20. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.

 

        Numer i data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:    Nr ogłoszenia  614430-N-2017 z dnia 10.11.2017

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5)  informację o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:   

  Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej

 

 6)  termin wykonania zamówienia;   od 01.01.2018 do 31.12.2019

 

7)  warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia;

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

7.1 nie podlegają wykluczeniu,

7.2 spełniają następujące warunki dotyczące:

7.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie.

7.2.1.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie i transport lub zbieranie, transport i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, oraz wpis do rejestru działalności regulowanej uzyskany na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,                                                                                                                                                                           

7.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.

7.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie.

7.2.3.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  wykonał  lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych na których zamieszkują mieszkańcy z co najmniej 1000 nieruchomości nieprzerwanie w ciągu co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat. 

7.2.3.2  Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że

będzie dysponował bazą magazynowo - transportowa usytuowaną w Gminie Stary Zamość lub w  odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary  Zamość, na terenie do którego posiada tytuł prawny,  oraz co najmniej dwoma  pojazdami  przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz dysponują co najmniej dwoma  pojazdami  przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochodem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości około 3,0 mb i o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton.

7.3 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

7.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

7.5 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt 4.4 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

7.5.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni

zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych

podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu

do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

7.5.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.

7.5.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub

doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli

podmioty te zrealizują usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

7.5.4 Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:

− zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

− sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu

zamówienia;

− zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

− czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu

do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji

zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.

7.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

7.7 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.1 i 4.2.3 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.

7.8 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców:

7.8.1 którzy nie wykazali, spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 SIWZ.

7.8.2 którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1pkt 13-23 ustawy

7.8.3 wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, tj:

w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 tj.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 tj.);

8)  informację na temat wadium;

8.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł

8.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:

Gmina Stary Zamość (numer rachunku) 18 9610 0002 0020 0420 2012 0014, z adnotacją

„wadium przetargowe odbiór odpadów”

Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.

8.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:

a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta

(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

b) kwotę gwarancji,

c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,

d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej

pośrednictwa podmiotów trzecich .

8.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).

Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.

9)  kryteria oceny ofert i ich znaczenie;

9. 1. Kryteriami oceny ofert są :

A – cena oferty 98%

B – odbiór odpadów segregowanych 1 raz w miesiącu w miesiącach letnich tj. w maju, czerwcu, lipcu, sierpniu, wrześniu  2%

9.2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.

9.3. Oferta z najniższą ceną brutto = 98 punktów.

Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

                      C min

          A=   ------------   x 98

                      C bad

A – ilość punktów za kryterium ceny

C bad – cena brutto oferty badanej

C min – najniższa cena oferowana brutto

9.4. Dodatkowo punktowany będzie odbiór odpadów segregowanych 1 raz w miesiącu w okresie letnim tj. w maju, czerwcu, lipcu, sierpniu, wrześniu poza wymagane minimum co 2 miesiące.

a) Oferta z odbiorem odpadów segregowanych w okresie letnim 1 raz w miesiącu otrzyma 2 punkty.

b) Zaoferowanie odbioru odpadów segregowanych w okresie letnim co 2 miesiące (wymagane minimum) spowoduje nieprzyznanie żadnego punktu w tym kryterium.

9.5. Ostateczna kolejność ofert ustalona będzie według wzoru A + B

Gdzie: A - ilość punktów za cenę badanej oferty,

            B – ilość punktów za częstotliwość odbioru odpadów segregowanych w okresie letnim

9.6. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

10)   termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone;

10.1 Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ należy złożyć w terminie do dnia 20.11. 2017 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Stary Zamość - sekretariat, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15:00.

10.2 Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt 8.1 SIWZ, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

10.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2017 r. o godzinie 10:30 w Urzędzie Gminy Stary Zamość, Stary Zamość 6, pokój 32

10.4 Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert.

Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, w kopercie oznaczonej jak w pkt 7.17 SIWZ z dodatkowym oznaczeniem „ZMIANA”.

10.5 Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

10.6 Otwarcie ofert jest jawne.

10.7 Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej (ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl) informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny, częstotliwości odbioru odpadów zbieranych selektywnie,

10.8 Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 8.1 SIWZ, zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.

11)  termin związania ofertą; 

11.1 Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

11.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.3 Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż o 60 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

12)  informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej;

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

13)  informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów; Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

14)  informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna;  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15)   informację o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 i 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP

 

Stary Zamość       10.11.2017r

                                                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                                                    Waldemar Raczyński    

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rafał Michalakdodano do BIP dnia 10-11-2017 12:15:49